четвртак, 11. јун 2015.

TMI TAG / Previse informacija o meni

        Zdravo! Ja sam Marta a tu pored mene je Anaa moja draga sestrica.Ovo je nas prvi post i ovde
        cemo odgovarati na neka pitanja, tako da vi saznate nesto o nama. Pa da pocnemo.


1.Sta imas na sebi?
M: Helanke i majcu, to mi je najudobnije.
A:Sorc i majcu, meni je mnogo vruce.
M: Njoj je uvek vruce!

2.Da li si ikada bila zaljubljena?
M: Da, ali sada ne.
A:Da, hiljadu puta.

3.Koliko kilograma imas?
M:39
A:40

4.Omiljena serija?
M: Sindjelici
A: Isto sindjelici

5.Koliko godina imas?
M:Jos malo pa 12.
A:Bliznakinje smo, tako da i ja imam jos malo pa 12.

6.Omiljena izreka???
M: Sve se desava sa razlogom.
A:Uvek je pravo vreme da se uradi ono sto je potrebno.

7.Gde obicno ides kada si tuzna?
M: Nigde posebno zatvorim se u sobu i buljim u plafon.
A: Na potkrovlje.

8.Koliko ti trba vremena da se istusiras?
M: Sat i po.
A: Sat i po kao i Marti.

9.Zasto pises blog?
|M&A: Zato sto nam je zabavno.

10.Strahovi?
M: Da umre neko koga mnogoo volim.
A: Strah od paukaaa!!!

11.Poslednja serija koju si odgledala?
M: Pevaj brate.
A: Pevaj brate

12.Omiljena hrana.
M: Mc donalds
A: Brza hrana, znamo da nije zdravo.


13.Mesto koje zelis da posetis?
A: Bec
M: Hollywood.


 I to bi bilo to nadamo se da vam se svidjao ovaj post, ipak to nam je prvi post.
Psst valjda cemo napraviti i YT kanal.

Нема коментара:

Постави коментар